[Javalist] play / c3p0pooledconn ...

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2012. Jan. 25., Sze, 10:29:23 CET

hali

na ejszaka valaszoltak is, kaptam 2x1.3 -t az 1x2.6ghz helyett..
7korul inditottam az appot, azota mukodik.. agymenés :)

> Milyen az ssh vps? En olyan vps megoldasban gondolkodok, ahol full jogod
> van, v opcionalisan rg support kerheto hozza.

Ez egy sima linux, en az ubuntut szoktam meg, de kerheto barmi,
gentoo, debian, suse, stb. Hogy sysadmin dolgokban mennyire lehet oket
kinozni azt nem tudom, elvileg unmanaged vps, azaz neked kell az
adminisztraciot intezni. Nem reklamozom oket, nem egy amazon sla amit
adnak, viszont gyorsan reagalnak ha gaz van vagy ha kerdezel es
konstruktivak. Nalam 30-35ms a ping, i7-es cpu, ssd vinyo, gigabit
kifele, es eleg sok csomag van, amibol lehet valasztani
(vpsdeploy.com).

koszi a segitseget sracok, ez akkor megoldodni latszik.
udv,