[Javalist] Webservice hívása kliens oldali cerrtificate-tel

Komáromi, Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2012. Jan. 26., Cs, 21:35:42 CET

Sziasztok,

meg kell hívnom egy .Net WebService-t, amely kettős authentikációt használ
(HTTPS + client certificate) és az a gondom, hogy sehol sem találok arra
infót, hogy egy generált kliensnek hol tudnék megadni TrustManagert és
client certificate-t. Amit találtam, az System.setProperty metódusokkal
operál, ettől viszont ódzkodom. Azt szeretném, ha csak erre a hívásra lenne
érvényes a TrustManager és a certificate.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv,

KoZo