[Javalist] Git - Eclipse

Richard O. Legendi richard.legendi at gmail.com
2012. Jan. 31., K, 13:33:39 CET

Hajjaj, milyen flame lesz itt :-)

Igen, van EGit.

Jó srácok vannak rajta, nagyon pengék, szépen halad a project, látható
fejlődés van, etc.

A gond az, hogy még nagyon az elején tartanak, sajnos, több repómat
teljesen szétbarmolta. Known issue volt pl. Githubon, az official
support megoldás az volt, hogy "repó töröl, újrainit konzolból, és
használd azt" :-).

Szóval a használható kategóriába nem sorolnám (egyelőre), és a merge-ön
sem fog segíteni. Ha ilyen kell, és elosztott cucc, a Mercurialt
ajánlom, ahhoz van kiváló plugin is, talán megér egy próbát.

Ricsi