[Javalist] Git - Eclipse

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Jan. 31., K, 17:24:15 CET

Arra tényleg jobb a TortoiseSVN, a mergelést meg hagyd egy hozzáértőre :)

On 2012.01.31. 17:19, "Mariák Kálmán" <sirkalmi at kalmiesemese.hu> wrote:

Nekem egy olyan verziókövető rendszerre van szükségem amit nem csak a
programozók tudnak használni. A grafikusokatat és a darabolókat nem
tudom rábeszélni a parancssoros vezérlésre az biztos. :-) Kipróbálom
azért ezt az Egit-et. Annyira nem akut a probléma, talán kivárom míg
kiforr ez az Egit.

sirkalmi