[Javalist] h:selectOneMenu nem ad át értéket

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2012. Jan. 31., K, 13:09:50 CET

Ok, értem.

Valszeg a Primefaces miatt nem elég a standard JSF tag:

<h:messages />

hanem neked kell egy

is, hogy ilyen rejtélyes dolgokat elkerüld. Mert ugye ha az űrlapon valami nem valid (elég egyetlen mező), akkor ezt láthatod a fent említett hibakiírással,

és természetesen az űrlap egyetlen elemének tartalma sem kerül be a model-be, ezért sem hívódott meg a setXXX() metódusa egyetlen elemnek sem.

Örülök hogy segíthettem, bár megjegyzem hogy én régebben JSF-eztem még az 1.2 verzióval, de egy éve már nem fejlesztek JSF-fel,

azóta Apache Wicket-re váltottam J

Persze voltak próbálkozások RichFaces-zel, és emlékszem a PrimeFaces-re is.

Joe