[Javalist] Maven kérdések

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2012. Júl. 5., Cs, 13:31:23 CEST

Nem tudom melyik "szabványra" vagy szokásra gondoltál de a maven esetén nem ez az ajánlott módszer.
1. Nem kell exclusion
2. Nem dependency kell az adott artifactra, hanem a dependencyManagement szekcióban kell megadni a használni kívánt verziót.

"Dependency management - this allows project authors to directly specify the versions of artifacts to be used when they are encountered in transitive dependencies or in dependencies where no version has been specified."
További részletek http://maven.apache.org/guides/introduction/introduction-to-dependency-mechanism.html

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi