[Javalist] Maven kérdések

Viczián István viczian.istvan at gmail.com
2012. Júl. 6., P, 12:39:04 CEST

Üdv,

:)

Amúgy az az érdekes, hogy emlékeztem, hogy átnevezték az artifact-ot,
és nem lesz elég a dependencyManagement, és ezt le akartam
ellenőrizni, és a http://search.maven.org azt mondta, hogy csak a
spring-core van, az is 1.0-ig.

http://search.maven.org/#search|gav|1|g%3A%22org.springframework%22%20AND%20a%3A%22spring-core%22

Meg is nyugodtam, hogy biztos rosszul emlékszem. Aztán most a levelet
látva utánanéztem, tényleg:

http://ebr.springsource.com/repository/app/bundle/version/detail?name=org.springframework.web&version=2.5.6

Ez persze nincs benne a central repository-ban,
org.springframework.web-re nem talál semmit.

Vajon ez hogy alakult így?

--
Viczián István