[Javalist] Spring ApplicationContext elerese

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2012. Júl. 9., H, 15:48:28 CEST

On 07/09/2012 03:09 PM, Böszörményi Péter wrote:
> BTW, miert kell neked az appcontext kozvetlenul. Az a mondas, hogy
> fuggni az appcontexttol nem feltetlen jo dolog.

A hatterszal ipari folyamatot adatgyujt es monitoroz. Ennek sajat eleg
bonyolult config-ja van, amit nem szeretnek attekerni meg spring ala,
mivel azt meg tanulom.
A folyamat egyes elemeinek sajat factory-ja van. Amikor letrehozom oket,
akkor at kell adnom nekik egy adatbazis feluletet, amibe logolni tudnak.
Persze megtehetnem, csak egy db referenciat adogatok at constructorban
vagy setter/getter-rel, de kesobb ugyis hasznali akarnak mas spring
szolgaltatasokat, akkor legyen referenciajuk az AC-re.
Aztan majd, ha belejottem a spring-be, mehet az egesz az appcontext.xml-be.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu