[Javalist] Maven kérdések [SOLVED]

zamek42 zamek42 at gmail.com
2012. Júl. 14., Szo, 10:33:15 CEST

hello,

Megoldódott a probléma az Eclipse Juno telepítésével. Indigo volt
eredetileg, ráengedtem egy frissitést és ütközést talált, majd teljesen
használhatatlan lett. Minden file megyitáskor hibaüzeneteket dobált. A
listán kiderült, hogy ez bizony bug.

Felraktam a juno-t, ez egycsapásra megoldotta a problémát. :)

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com