[Javalist] xadisk

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2012. Júl. 18., Sze, 15:40:07 CEST

Sziasztok

ee6 kornyezetben pilotolunk egy konyvtarba erkezo fajlok feldolgozasat
vegzo alkalmazast. glassfish alatt quartz job vegezne a konyvtarak
scanneleset, majd amit arra meltonak talal ejb-ben implementalt uzleti
logika altal feldolgozasra kerul es db-ben tarolodik az adat. ejb file
olvasas ha jol tudom meg mindig ordogtol valo, viszont attolni byte
tombben vagy maskent szerintem nem egy mukodo koncepcio, akar tabb
megas is lehet egy file. szembe jott velunk a http://xadisk.java.net/
resource adapter. elso olvasatra szimpatikus, ha minden igaz bele
tudjuk paszirozni a sajat user tranzakcionkba, ha clusterre allunk at
nem kell mountolni a driveot minden instance ala hanem ha jol latom
porton keresztul is tud mukodni, stb. van barmi tapasztalotok vele?
esetleg a leirt problemaval kapcsolatban van barmi gondolatotok, merre
erdemes meg korbenezni?

koszi,