[Javalist] xadisk

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2012. Júl. 19., Cs, 11:36:24 CEST

kozben konkretizalodtak az igenyek :) lehet hogy a filerendszert szeretnenk
elhagyni. eddig azert gondolkoztunk abban, mert van egy php-s komponens ami
ugyancsak dolgozik az allomanyokkal. viszont ha elhagyjuk kell php-hoz is
valami api.

tehat:
* xa transaction support
* php support
* nagy file kezeles (nem extrem, max 5-10MB, de ebbol sok)

ami elso keresesre szembe jott, az a neo4j. mongo-ra pl. nem talaltunk xa
reteget eddig. (valami experimental jdbc kezdemenyezes van, de production
kod lesz majd valamikor a vege, nem szeretnenk arra jatszani hogy talan
beernek)

koszi,