[Javalist] xadisk

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2012. Júl. 19., Cs, 12:48:55 CEST

Ez mar implementacio fuggo. Hornetq pl http://docs.jboss.org/hornetq/2.2.14.Final/user-manual/en/html/large-messages.html irkal errol. Activemq velemenye: http://activemq.apache.org/can-i-send-really-large-files-over-activemq.html. Egyiket se volt szerencsem meg kiprobalni. :( Gondolom a tobbi provider is valahogy megoldja eztet.

On Thu, 19 Jul 2012 12:41:47 +0200, Hollósi Balázs <hollosi.balazs at 1101.hu> wrote:

> egy file esetenkent csak par mega, de lehet hogy beesik par ezer. ezeket ha
> betolom a queue-ba nem zabalja fel a vasat? vagy kiperzisztal mindent
> szepen? nem vagyok tul expert jms teren ;)

>>> elhagyni. eddig azert gondolkoztunk abban, mert van egy php-s komponens