[Javalist] Segítség! Java7 compiler BUG???

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Júl. 22., V, 15:02:07 CEST

No ha már ennyit rágjuk ezt a témát:

A még egyszer ide már nem mellékelt kódot nem hirtelen felindulásból írtam. Először volt egy production kód, amiben felfedeztem, hogy valami nem kerek. Lokalizáltam a problémát, majd generáltam egy másik projektet, amelyikkel demonstrálni tudom. Végül a korábbi levélben mellékelt kód szintre egyszerűsítettem le demonstrációs céllal, hogy a levélbe be tudjam másolni.

Ilyenkor azért az ennyire leegyszerűsített kódot is kipróbálom, és copy-paste kerül bele a levélbe, hogy ne legyen az, hogy ez nem produkálja a problémát, és akkor lehet azon rágódni, hogy "de nekem nem is produkálja, nekem meg igen".

Btw: az "egy metódus egy return" ízlés kérdése is. Van amikor ettől el szoktam térni. Például ha van egy metódus, ami bizonyos speciális bemeneti értékek esetén null-t ad vissza, akkor a kód struktúrája nálam sokszor:

modifiers metódus(paraméterek){

  if( paraméterek vizsgálata azt mondja, hogy nem jók )return null;

  végezzük az igazi számolást
  return igazi eredmény;
}

Persze ez azonos azzal, hogy

modifiers metódus(paraméterek){
  deklaráljuk a returnVar-t;

  if( paraméterek vizsgálata azt mondja, hogy nem jók )
     returnVar = null;
  else

(A {-t meg }-t ne keressétek, ez nem kód, hanem kód struktúra demo!) Ha production code (hobby) projektre kíváncsi valaki tőlem (mondjuk elég perverz), akkor aktuálisan a https://github.com/verhas/jScriptBasic projektet lehet nézegetni.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805