[Javalist] Nexus takarítás

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Júl. 29., V, 14:26:48 CEST

Hi,

On 2012. július 29. 14:11:13 Tamás Cservenák wrote:
> "Remove Snapshots From Repository"

  Ez már fut egy ideje.

> "Evict Unused Proxied Items From Repository Caches"

  Ezt most kipróbálom... kipróbáltam. Beállítottam két napot, lefuttattam és
nagyobb lett a storage alatt a repó könyvtára... pedig teljesen biztos, hogy
vannak benne elemek, amelyet nem használtam szerda óta... mit rontottam el? :)

> Es a "a 3rd party repository-ban (ami ugye hosted repository) szeretnék
> olyasmit..." pedig a Maven szempontjabol illegalis. A 3rd party as "hosted
> RELEASE", es mint minden RELEASE, kobe van vesve. Nem valtozhat(na).
> Ennelfogva a Nexus semmit sem kinal a valtoztatasahoz sem.

  Értem én, hogy illegális, de vannak feltolva olyan dolgok, amelyek végül nem
kerültek release fázisba, a projekt elhalt snapshot-ként.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor