[Javalist] Levlista online

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Jún. 1., P, 04:15:15 CEST

2012/6/1 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
> Hi,
>
>  Találtam egy érdekes plugin-t, amely képest email címből Confluence oldalt
> gyártani, kipróbáltam a Spring-es témával, nem a legjobb, de majd csak alakul
> idővel (pár napig elérhető az alábbi címen):
> http://wiki.javaforum.hu/display/SANDBOX/+Javalist++Spring+kerdesek
>
>  Alternatív dolog a Confluence Mail Archive lenne, amely a space alatt a Mail
> szekcióban tartaná a leveleket, de akkor nem kerül bele a normál struktúrába,
> nem annyira látványos, nincs szem előtt. :)
>
>  Tudtok jobb megoldást arra, hogy a levlista forgalmát a Confluence oldalra
> [...]

Az uzenetek formazasa valoban jo lenne, mert igy elegge osszefolynak a
kacsacsorrel kezdodo sorok.
Meg az sem tul hasznos, hogy a valasz uzenetek beljebb vannak
indentalva, mert egyre keskenyebb hely marad nekik. Forum szeru
megjelenites talan jobb lenne: az uzenetek idorendben, mindegyik
egyforma szelesen. Megjeleniteni esetleg azt, hogy melyik uzenet
melyikre volt valasz, bar az idezett szovegek miatt ez amugy is
kovetheto valamennyire.

Andras