[Javalist] Spring kerdesek

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2012. Jún. 4., H, 21:33:51 CEST

06/04/2012 08:56 PM keltezéssel, Böszörményi Péter írta:
> Hat, nem lettem okosabb. :( Azt hiszem ebben az esetben felesleges az
> annotacio, es a bean tag az xml-ben. Az egyiket nyugodtan kidobhatod.
> A spring context inicializalaskor kiirkalja, hogy milyen singleton
> objektumokat hoz letre. Ott ellenorizheted, hogy leteznek-e a beanek a
> contextben. Esetleg debug szintre lehet allitani a logot, akkor
> latszik, hogy miket csinal inicializalas kozben.
>
> Masik otlet: nem lehet, hogy valami classloader kavarodas van, es
> emiatt nem passzolnak az osztalyok?
nem tudom, ha bekapcsolom a log-ot debug-ra, akkor azt latom, hogy a
singleton nem is jon letre.
Viszont, ha az applicationContext.xml-ben nem scannelest kerek, hanem
exakt megadom a ket osztalyt, csont nelkul megcsinalja.
<!-- context:component-scan
base-package="com.zamek.monitor.gwt.server"/> -->

<bean id="pollingService"
class="com.zamek.monitor.gwt.server.PollingService" scope="singleton"/>
<bean id="getDeviceData"
class="com.zamek.monitor.gwt.server.device.communication.DeviceServiceImpl">
<property name="pollingService" ref="pollingService"></property>
</bean>

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu