[Javalist] Spring kerdesek

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 22:45:44 CEST

Hi,

 Azért ha már a Phased interfészig eljut az ember, akkor az már kicsit
gyanús, hogy valami nagyon el van rontva, ha ilyen rejtett összefüggések
vannak a komponensek között, ami miatt szükség van mágikus egész
konstansokra az ütemezett indításhoz.
Tapasztalatom szerint az xml-ekkel is hatalmas, kezelhetetlen katyvasz lesz
egy idő után, miután vegyül az összehuzalozás kérdése, a tényleges
konfigurációs adatokkal. Valamint bár lehet xml-eket importálni, és így
magasabb szintű modulokat készíteni, és azokat egyben beemelni, azért ezek
nem szeparálódnak - azaz ha beimportálsz egy xml-t, akkor mindegyik bean
látszódni fog belőle, még ha azt az eredeti alkotó, belső implementációs
kérdésnek is gondolta. Az xml gép feldolgozása valóban csábító, de így
egyes elvetemült embereket még arra is csábíthatja, hogy írjanak egy meta
konfigurációs nyelvet, amivel generálhatják a különféle környezetekhez való
xml konfigurációkat ... :)
 Ha már Spring, akkor szerintem inkább ezzel praktikus összehuzalozni az
objektumokat:
http://static.springsource.org/spring/docs/3.0.x/spring-framework-reference/html/beans.html#beans-java
Ezekből képződnek a "modulok", amik egymásra is tudnak hivatkozni, egymást
tudják kiterjeszteni, priváttá lehet tenni részeket, stb,
S a pár, valódi konfigurációs értéket meg egy property fileból húzza be az
ember ...

üdv
Zs