[Javalist] Spring kerdesek

Szabolcs Póta szabolcs.pota at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 23:15:18 CEST

Nem is a Spring lenne ha egy problémára nem egy tucat megoldást kínálna ;-)
A java config valóban előnyös ha valakinek fontos az OO koncepció még a
konfig szinten is. Ami nekem nem szimpatikus, hogy a "configokat" le kell
fordítani, ami sokszor a deploymentet  nehezíti. Hogy az XML ne legyen
katyvasz tényleg már az elejétől oda kell figyelni, hogy miként szervezzük
a fájlokat. Erre további segítség a profilok használata 3.1-ben:

http://blog.springsource.com/2011/02/11/spring-framework-3-1-m1-released/

Üdv,

Szabolcs