[Javalist] Hibernate osztott szekvencia

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2012. Jún. 5., K, 09:46:53 CEST

Szia,

A doksi (
http://docs.jboss.org/hibernate/orm/4.1/manual/en-US/html/ch05.html#mapping-declaration-id)
5.1.2.2 pontja alapján:

"The scope of a generator definition can be the application or the class.
Class-defined generators are not visible outside the class and can override
application level generators. Application level generators are defined in
JPA's XML deployment descriptors (see XXXXXX
???<http://docs.jboss.org/hibernate/orm/4.1/manual/en-US/html/ch05.html#mapping-declaration-id>
):"

valamint:
"If a JPA XML descriptor (like META-INF/orm.xml) is used to define the
generators, EMP_GEN and SEQ_GEN are application level generators."

Ez így eléggé hiányos és szűkszavú, és nem találtam részletesebb infót.

Netbeans-szel hoztam létre a mappokat, bár elég nagy szívás, mert alapból
csak a 3.1(?) hibernate-et támogatja (már sikerült rábírni, hogy használja
a 4.1-et). Nem annotációkkal dolgozik, hanem még a hbm.xml fájlokat hozza
létre, így én is azokat "okosítgatom", bár szerintem ennek túl nagy
különbséget nem kellene okoznia.

a @sequence az osztály szintű generátort hoz létre. Ezzel nem tudom
megcsinálni azt, hogy felszed cache-be 20 id-t, aztán osztogatja ki az
objektumoknak. Csak azt, hogy felszed 20-at, és azt a köv. 20 adott típusú
obj. megkapja.

Üdv:
*VigB*