[Javalist] Hibernate osztott szekvencia

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jún. 5., K, 16:04:02 CEST

A kulso kulcsokkal en is igy csinalom (tekintve, hogy a Rails ActiveRecord
kornyezete ezt koveteli meg). Azonban a primary kulcsokat mindig siman
id-nek hivom, pont azert, hogy ha esetleg valami oroklodes jon kozbe, akkor
se kelljen kulon sportolni azon, hogy azt atnevezgessem. Igy rogton tudom,
hogy ha valami oszlopnak az a neve, hogy 'id' akkor az PK. Es a FK-ek is
ugy jonnek ki, hogy projects.user_id = users.id.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu