[Javalist] generics kérdés

Richard O. Legendi richard.legendi at gmail.com
2012. Jún. 8., P, 11:53:30 CEST

1) Szerintem nem. Max. runtime ellenőrzést tudsz végezni, és dobni egy
kivételt. Mondjuk talán azzal, hogy ha A altípusa B-nek, akkor Class<A>
nem altípusa Class<B>-nek lehet valamit játszani, de ez ugyanúgy kizárja
azt, ha interface-ből származtatsz pl. másik interfészt.

2) Első blikkre:

     public <T extends FactoryManaged> void create(Class<T> interfAce,
             Class<? extends T> klass);

Ricsi