[Javalist] generics kérdés

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2012. Jún. 8., P, 12:01:20 CEST

Üdv:

1: szerintem ilyen nincs. csak két formátum van: <? extends X> és <? super

Az első X minden leszármozottját elfogadja, az utóbbi az összes ősét;
mindkét esetben sajátmagával bezárólag
Nem értem, miért zárod ki az interfészeket és absztrakt osztályokat. Nekem
még nem sikerült ilyenekkel eljárást hívnom --> minden metódus
implementálva lesz, mire hozzád eljut.

2: <? extends interfAce> klass nem jó?, vagy a hagyományos: interfAce klass

Üdv:
*VigB
*