[Javalist] thread leírások

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2012. Jún. 13., Sze, 21:13:02 CEST

Sziasztok!

Valamiféle (ha lehet magyar) olvasnivalót, szeretnék kérni
a thread-ek támájában. Különös tekintettel a közösen használt
erőforrások szinkronizálására, illetve ezek csapdáira. Kugliztam kissé
a témában, de vagy ügyetlenül keresem, vagy nem is tudom... Nem sok
értelmeset találtam a tök alap példákon kívül. A feladat nem
különleges, de ilyesmit most először faragok jávában. A programrészlet
egyébként elkészült, és az elképzeléseknek megfelelően szuperál is, de
nem akarok később kergetőzni valami nagyon amatőr hibával, ami most nem
tűnik fel.

Köszi:
GZsolt
--