[Javalist] thread leírások

Richárd Olivér Legéndi richard.legendi at gmail.com
2012. Jún. 13., Sze, 22:51:06 CEST

Hi,

ELTE-n ebből tanítok, elég vázlatos, de hátha segít elindulni, van a
threadingről két rész:

https://github.com/rlegendi/ELTE-javagyak

Ha párhuzamosság általánosan érdekel, Nyékyné-féle Prognyelvek könyv
megfelelő fejezetét ajánlom átlapozásra (bár elég sok a lowlevel
baszkurálás meg Ada benne, most írjuk újra, sajnos csak angolul).

A Goetz-féle könyv is rendkívül jó (angolul), de ahhoz már kell egy rálátás
a dolgokra, hogy emészthető legyen (esetleg Robert Martin Tiszta kódjában
van 1-2 számodra talán érdekesebb fejezet, de magyarul elég katasztrófa a
kiadás).

Ricsi