[Javalist] Foci EB ide vagy oda...

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2012. Jún. 18., H, 09:32:14 CEST

Sziasztok,

Június 14.-én egy jó hangulatú Eclipse DemoCamp-et tartottunk a pécsi
TV toronyban
http://wiki.eclipse.org/Eclipse_DemoCamps_Juno_2012/Pecs

Megtudtuk, hogy meta és meta-meta adatokkal, hogy tudunk leírni és
készíteni olyan dinamikus fejlesztő környezetet mint az Eclipse,
beszélgettünk az IVY-ről és 2 termék bemutatót is megnéztünk egy ipari
folyamatvezérlőt tejpasztőrözés demóval, valamint egy parlagfű
bejelentő mobil alkalmazást (amely bemutatót délelőtt még a parlament
képviselői tekintettek meg).

Egy kollégám intézte hozzám a kérdést (amelyre sajnos nem tudtam a
választ), ha van Maven-ünk, miért kellene ahhoz még az IVY,
valószínűsítem, hogy nem merő szórakozásből készítették el a
fejlesztői ezt a lehetőséget, ha esetleg valaki tudja a választ küldje
el nekem.

Előre is köszi,
Attila.