[Javalist] .Net Webservice-hez kliens

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jún. 20., Sze, 17:02:20 CEST

Nem lehet ezt ugy meghekkelni, hogy a wsdl-t elore megszerkeszteni vhogy es
ugy adni oda a soap libnek? A wsdl elvben explicite tartalmazza az
endpointot, tehat mindegy valojaban honnet parzolja fel.

Nem ertek hozza, csak otlet...

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.
2012.06.20. 8:59, "Komáromi, Zoltán" <komaromi.zoltan at horticosoft.hu> ezt