[Javalist] Spring: bean property-k inicializálása map alapján

Cpt cpt at freemail.hu
2012. Jún. 27., Sze, 07:55:09 CEST

Sziasztok,  az alábbi feladatra nem találtam elegáns megoldást a neten, bár nem is tudtam hatékony kereső-szavakat megadni. :) Szóval... Van 1 interfészem, ami String név érték párokat, mint property-ket ad vissza, mint egy Map, ez egy konfiguráció tároló. Másik oldalról van egy rakat POJO, amik nevesített property-jeit be kéne állítani. Az egyszerűség kedvéért itt is minden property String lehet. Ezt a két dolgot szeretném lehetőleg csak Spring konfigurálásával összekapcsolni. Barkácsmegoldás már jutott eszembe, miszerint magát a Map-et injektálom be és afterPropertiesSet metódusban töltögetem a nevesített paramétereket, ekkor függenie kéne ezeknek a POJO-knak az előbbi interfésztől, úh ez teljesen kizárva. Aztán lehetne egy olyan osztályt létrehozni, aminek 3 dolgot állítok be: Map, POJO és a kulcs-property lekérdezést, ez már szimpatikusabb. De mégis motoszkál bennem a sejtés, h van erre a problémára out-of-box megoldás, csak én nem találom.  köszi,Gábor