[Javalist] [Admin] Levelezőlist költözés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jún. 27., Sze, 17:20:51 CEST

Miert ne tudnam? Az uj szerverre kerek reverse allitast, az lesz a
mail2.javaforum.hu, amig az nem all at, addig koltozes nincs. Ha atallt, es
a mail2.javaforum.hu is ugyanoda mutat (ezt a google dns-en lehet lemerni),
akkor kezdodhet a koltozes, addig arrol a szerverrol egy fia emailt nem
engedunk el, vagy ha megis, atnyomjuk a regi mailszervernek.

Hidd el, csinaltam mar ilyet, voltam mindket oldalon rendszergazda.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.