[Javalist] web spider tapasztalatok

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2012. Jún. 29., P, 16:04:57 CEST

unit teszt? Nem inkább integration teszt? Nem mintha éles lenne a határ, de azért amikor már egy egész oldal letöltéséről beszélünk akkor az nekem nem tűnik unit-nak. Vagy a teljes szerver oldali logika mockolva lenne és csak a UI-t megvalósító js halmazt tesztelnéd?
Nem kötözködés, hanem kíváncsi vagyok mert ilyet még nem csináltam.

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi