[Javalist] VCS/SCM, non-concurrent

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Már. 14., Sze, 12:48:30 CET

2012/3/14 Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu>:
> Sziasztok,
>
> Mi a tágybeli témában manapság a legmenőbb - lehetőleg open-source - cucc,
> zöldmezős projekthez?

Mi a kisebb ceges projektekhez darcs-ot hasznalunk. Egyszeru, de
nagyszeru. Nem tudom, h opensource-e.
A publikus hobbi projektjeim meg githubon vannak, ennelfogva git.

> Olyan verzió-kezelőt/-kezelést keresek, ahol egy konkrét forráskódot
> egyszerre egy ember editálhat csak, ignorálva a kód-merge potenciális
> szükségességének követelményét.

Ha nem titok, akkor ez miert kovetelmeny szamodra? En sose gondoltam,
hogy van olyan rendszer, ami automatikusan lockolna a masok altal
szerkesztes alatt allo fileokat.
Ha meg kezzel kell lockolni/unlockolni, akkor az el lesz felejtve, es
megint csak kell az a merge...

> Az MS-nek volt a Source Safe-je az ilyen volt, de kérdés, hogy azt
> egyáltalán meg lehet-e még vásárolni, olyan régi.

Ezt nem ismerem, de gondolom nem volt ingyenes, ha mar MS :)

Andras