[Javalist] VCS/SCM, non-concurrent

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Már. 14., Sze, 13:36:39 CET

A subversion szerver nyilvántartja a lock-okat, de nem követeli meg.

A kliens lehet az amelyik ezt pluszban támogathatja. A TortoiseSVN emlékeim szerint valami olyasmit csinált, hogy ami lockolva van a szerveren az a kliensen a working repo-ban read-only permission lesz. Ez persze azt is megköveteli, hogy legalább egy update-et mondjál, mielőtt valamit szerkeszteni kezdesz, és persze lockol-jad is.

De alapvetően ez csak egy plusz, utólag rárakott feature az SVN-ben, és nem illeszkedik az svn architektúrába.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com