[Javalist] Criteria API - valahogy nem értem...

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Már. 15., Cs, 14:17:51 CET

Sziasztok,

Valószínüleg megint valami alap dolgot nem értek.

Olvasgatom a hivatalos JavaEE tutorialnak a Criteria API-ra vonatkozó
részét, ezt ni: http://docs.oracle.com/javaee/6/tutorial/doc/gkjiv.html

Azt látom, hogy a tutorial kézzel generálta meg a Metamodel osztályt. Erre
van valami mód, hogy automatikusan generáljam? Olvasgattam, hogy a
Hibernate-hoz van ilyen cucc, meg kulon eclipselink-hez is, ez akkor azt
jelenti, hogy minden ilyen JPA implementaciohoz a megfelelot kell
hasznalni? Vagy van valami generikus is, csak nem talalom? Miben
kulonboznek ezek egyaltalan egymastol? Mert ahogy elnezem, ez valami
statikus kod, gyakorlatilag ha nagyon megeroltetem magamat, ossze tudok
dobni egy scriptet, ami a megadott osztaly kodjabol nemi regexes varazslat
segitsegevel legeneralja azt az osztalyt. Vagy van valami mas titkos dolog
is, amit en nem latok?

Elore is koszonom a segitseget.

Udv,

Garami Gábor