[Javalist] Spring JPA Hibernate filter

Cpt cpt at freemail.hu
2012. Már. 21., Sze, 21:55:22 CET

Szia,  köszi a tippet, megnéztem. A @ManyToOne annotációval ellátott List-eket szeretném "átalakítani" egyszerűen úgy, hogy az beleilleszkedjen továbbra is a JPA/Hibernate működésébe (tehát új lista készítése, meglévő manuális szűrése nem játszik) viszont mégis más-más adatot tartalmazzon más-más esetekben. Véletlenül épp authorizáció kapcsán merült fel a kérdés, de másra is használnám ezt a megoldás. Ebben nem látom, hogy erre is alkalmas lenne. Mindenesetre észben tartom. Vagy, ha mélyebbre ások alkalmas erre?  köszi,Gábor