[Javalist] Spring JPA Hibernate filter

Tamás Bódis tamas.bodis at gmail.com
2012. Már. 22., Cs, 07:31:25 CET

Sziasztok!

     Nemrég nálunk is felmerült a jpasecurity használata. Amikor
rekord-felhasználó (esetleg rekord-szerepkör; rekord-egyéb context adat
- pl. jogosult intézmények) összerendelésről volt csak szó, akkor ott
tényleg jól végezte a dolgát a lib, s ha erre lett volna "csak"
szükségünk, akkor valószínű használtuk is volna. Viszont bonyolultabb
jogosultság összefüggések esetén komoly performancia problémák merültek
fel a megoldással, így elvetettük végül.

     Gyakorlatilag szerintem addig használható a jpasecurity, amíg a
modell olyan, hogy az entitások saját maguk tartalmazzák azokat az
adatokat amelyekre a szűrést el akarjuk végezni. Ez nálunk nem volt igaz :)
     Persze azért hozzáteszem, hogy nem vagyok mestere a
jpasecurity-nek, de a tesztek alatt nem sikerült a felmerült problémákat
elhárítanunk.

// Tamás