[Javalist] Applet frissítési probléma

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Már. 22., Cs, 08:15:34 CET

On Thu, Mar 22, 2012 at 07:20, Fábián Zoltán <fzolinet at gmail.com> wrote:

> Üdv!****
>
> ** **
>
> Van egy weboldalam, ahol mondjuk A appletből hívom B appletet.****
>
> B applet letölt adatokat a szerverről, majd az adatokat beteszi a JTable
> Modelljébe. ****
>
> ** **
>
> Model = new DefaultTableModel(data,col_text);                   ****
>
> Sorter.setModel(Model);         ****
>
> Table.setRowSorter(Sorter);****
>
> ** **
>
> A debuggolás eredménye szerint minden lezajlik, de a változás nem látszik
> az appleten. Mit tehetek?****

> [...]
Nem tudom, hogy ezek pontosan micsodák, s hogy mikor futnak le - Java-ban
van egy konvenció, hogy a változók kis betűsek, így itt most statikus
metódus hívásoknak tűnik a Sorter.setModel és Table.setRowSorter - gondolom
azért nem azok. Valószínűleg magán a táblán nincs beállítva a model, (pl
lehet, hogy minden lekérésnél új modelt csinálsz), s ez a setRowSorter meg
nem bocsát ki TableModelEvent-eket, ha módosul a sorter.
 Amúgy a DefaultTableModel-t, legalábbis én, azért nem szoktam szeretni,
mivel a cella tartalmakat mint Object[] birtokolja is, s nem közvetlenül a
saját POJO-idból dolgozik. Ezért szokott valamivel átláthatóbb kódot
eredményezni, ha csinálsz egy AbstractTableModel leszármazottat, és abba
egy List<X> -ként hivatkozhatsz a saját objektumaidra. Implementálni a
getValueAt/getRowCount/getColumnCount metódusokat kell, valamint arra kell
figyelni, hogy meghívódjon a fireTable*(*) metódusok, ha valami történik a
saját objektumaidban.

üdv
 Zs