[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 4., P, 15:19:22 CEST

Hi,

> Az Atlassian termékek "drágasága" szubjektív így erről inkább nem
> nyilatkozom.

  Igen, minden relatív. :)

> Gábor van a javaforum mögött hivatalos szervezet is vagy tudunk hozzá
> asszociálni egy non profit szervezetet? Ha a Confluence mellett
> döntesz/tünk/tötök akkor felajánlom a segítségemet free.

  Több éve használom ezeket a szoftvereket, de segítség mindig jól tud
jönni... :)

http://wiki.javaforum.hu/dashboard.action
http://traq.javaforum.hu/secure/Dashboard.jspa
http://fisheye.javaforum.hu/

  Többek között éppen azért gondoltam a Confluence-re, mert ezt több éve
használom, ismerem, és mostanában nagyon sok fejlesztést tolnak bele.
Két alternatívát látok:
* LifeRay alapú portál
* Confluence alapú wiki

  Híreket, cikkeket, ötleteket és közösségi tudásbázist mindkettővel fel
lehet építeni, a fórum -- némi kompromisszummal -- megoldható mind a két
termékkel (bár ebben egyértelműen a LifeRay a jobb), egyedi skin és
layout kialakítás mindkettőnél nehézkes, blogra van lehetőség
mindkettőnél, lehet personal space-t létrehozni, szóval messziről nézve
bármelyik alkalmas a feladatra...

  Pár hét úgyis kell, mire kialakul valami struktúra a Confluence oldalon,
akkor szólok és meg lehet köpködni... :)

  Alapvetően az lenne a célom, hogy kényelmesebb felületen legyen elérhető
az eddig felhalmozott tudás, illetve könnyebb legyen szerkeszteni a
tartalmat, bárki írhasson cikket, véleményt, hírt, mert jelenleg a
portál nem alkalmas arra, hogy könnyen módosítható legyen a struktúrája
és a tartalma, túlságosan zárt, mivel a portál funkcionalitásból az
adminisztrációs felület és CMS teljesen hiányzik (és bizony ez lenne a
nagyobb munka, nem a JSR-168/286 kompatibilitás).

  Talán egy aktívabb közösség is ki tud alakulni, ha termékenyebb a
talaj... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor