[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 4., P, 21:16:33 CEST

Szia,

Szerintem, ha csak az a baj, hogy nem értesz a dizájnhoz, akkor lehet
érdemes lenne ezt megkérdezni a közösségtöl. Végülis az, hogy te
üzemelteted a fórumot nem jelenti azt, hogy magányos harcosként minden
feladatot egyedül kell bevállalnod. Biztos van itt olyan fórumtárs, aki
vagy ért hozzá, vagy van olyan ismeröse, aki ért ilyesmihez. Végülis ez a
fórum nekünk, értünk van, nem rossz az, ha mi is teszünk érte valamit :-)

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu