[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 8., K, 23:55:31 CEST

Ha mar a panaszrovatot irjuk, anonoknak meg lehetne szuntetni a ket gombot
jobboldalt? Feleslegesen fogja a helyet, ha jol sejtem, majd' minden
funkcionalitas reghez kotott.
Plusz, az also ket szurke vonal el van csuszva.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.