[Javalist] Le roi est mort, vive le roi!

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 9., Sze, 21:40:38 CEST

A "Home" cimu oldalon, alul van a fo content alatt is egy szurke sav, meg a
sidebarnal is. Ket kulon vonal, es ez igy csunya. Vagy legyen egy darab
vonal az oldal aljan, vagy ne legyen vonal, de ez igy sztem nem jo.

Ha nem felejtem el, kuldok screenshotot is.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.