[Javalist] Migráció pilot

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 14., H, 21:45:37 CEST

Hi,

  Készítettem egy perl scriptet, amely a migrálást végzi a Confluence CLI
plugin segítségével. Az első migrált téma a 'Vendégkönyv' lett.

  Az eredeti téma:
http://www.javaforum.hu/javaforum/6/forum/forum/36/showTopic/vendegkonyv_1.vendegkonyv

  A migrált téma:
http://wiki.javaforum.hu/pages/viewpage.action?pageId=20447327

  Első ránézésre jó lesz, az első hozzászólásból lesz az oldal, a további
hozzászólások comment formájában jelennek meg, az eredeti idő és létrehozó
szerint. Ez utóbbit a Confluence adatbázisának direkt módosításával érem el,
különben az én azonosítóm alatt jelennek meg a hozzászólások a migráció
idejével. Általában a Confluence cache ürítésével jelennek meg helyesen ezek
az információk, azonban a 'Recently Updated' esetén az én nevem alatt jelennek
meg a bejegyzések. Ez utóbbit nem tudom honnan veszi a Confluence, mert
újraindítás után se változik a helyzet... :)

  Aki esetleg tudja, hogy mit kell módosítani még az adatbázisban a 'content'
tábla mezőin felül, ne tartsa magában, nem szeretném, ha inkonzisztens
állapotba kerülne a Confluence... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor