[Javalist] Migráció pilot

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 15., K, 16:29:11 CEST

Hi,

> cégen belül mi is confluence-t használunk, bár a tetszési faktor elég
> alacsony a kollégák között. (én sem annyira szeretem, de ez
> szubjektív).

  Minden relatív... szerintem a SharePoint-hoz képest mérföldekkel jobb... :)

> évekkel ezelőtt egy másik cégnél mediawiki volt, valahogy
> az jobban kézre állt.

  A MediaWiki problémája, hogy puszta wiki oldal, illetve eléggé ismerni
kell a felépítését, hogy kényelmes legyen használni. Dokumentum
fejlesztőknek jobban kézreáll a Confluence... :)

> a múltkori mireálljunkát gigathreadet tekintve működő alternatíva lehet
> ez is, a tartalmak ahogy néztem szépen át lettek emelve, így a munka
> oroszlánrésze már a hátunk mögött van, egy template beizzítása már jóval
> kisebb gond lesz.

  Egyelőre a tartalom kis része került át, amolyan pilot jelleggel. Egy
kicsit még reszelem a perl scriptet, de mindenképpen marad kézimunka,
mert más helyre mozgatok bizonyos témákat, összevonok kisebbeket,
illetve szétszedek nagyobbakat: például a "Kezdőknek, akik nem értenek
valamit, csak kérdezni kell!" téma 1200 üzenet felett jár, a fórum
negyede ebben az egy témában realizálódott, mert új téma helyett ide
került be egy csomó üzenet.

  Egyébként annyira sok üzenet nincs, ami kezelhetetlen mennyiséget
jelentene, kb. 6000 hozzászólás van a fórumban, ennek egy része már
lejárt álláshirdetés, illetve elavult tartalom, ránézésre 4000-5000
hozzászólás marad, amelynek tudástárként haszna is van. Erős túlzással
egy fórum téma kb. fél perc... ez nem kevés, de nem is kezelhetetlenül
sok idő. :)

  A következő lépés az inaktív felhasználók kiszórása lesz, amely
felhasználónak nincs hozzászólása, azt törölni fogom.

> halkan megjegyzem hogy én pont az a fajta vagyok akinek egyszerűen
> alkatilag nem megy hogy rendszeresen megnézzem az oldalt,

  Noigen... vannak ilyen emberek is... remélem nem ilyen webpasszív Java
fejlesztők vannak... :)

> számomra egyedül a levlista ér célba, így a fórum ezirányú duplikálása
> számomra  kritikus, remélem ezt nem tervezed lekapcsolni. :)

  A levlista marad, az archivumot viszont bele fogom tolni a Confluence
mailbox formátumába, hogy kereshető legyen egyben, mint a Java tudástár.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor