[Javalist] Migráció pilot (~6%)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 15., K, 22:55:57 CEST

Hi,

On 2012. May 15. 22:53:29 Zsombor wrote:
>  Nem lehetne a pageId=nagyonsokszám helyére valami értelmesebb url-t
> szerkeszteni?

  Sajnos nem... régi issue ez Confluence háza táján, ha van a címben ékezet,
akkor ilyen lesz az URL, egyébként olvasható... :(

> A felső menü kicsit fura, néha rá kell kattintani, hogy lenyíljon, néha meg
> mousover-re is lenyílik. Vagy csak én kattingatok rosszul ? :)

  Megnéztem, először kattintatni kell, aztán már mouseover. Egyébként ez egy
"gyári" Intranet Theme, minimális konfigurációval.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor