[Javalist] Natív java ahead-compiling

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2012. Május. 16., Sze, 21:09:50 CEST

Sziasztok,

http://www.excelsior-usa.com/download/jet80x/jet-800-alpha2-en-windows-x64.t
xt

Tisztában vagyok vele, hogy a Java-lista kb. 90%-nál kiveri a biztosítékot
tárgybeli téma, eddigi tapasztalat szerint, de azért megosztom az infót,
hogy a 64-bites Delphi XE2 után Javára is kezd kijönni 64-bites natív
fordító (aminek fejlesztése önmagában is óriási feladat és ugye jóval
nagyobb feladat, mint Delphire). Hosszú évek, óriási (költséges)
erőfeszítés, a kompatibilitási verifikáltatása (SUN-nál, illetve most már
Oracle-nél) külön zsák pénz.

Én értem, hogy a mai VM már baromi jó, hogy az ahead compilingnak rengeteg
hátránya van (pl.: Java-verzió váltás költséges és nehézkes lekövetése), a
különféle API-król már nem is beszélve, de Amerikában nem sajnálnak ebbe
éveket pénzhegyeket beleölni (egyébként oroszok) és mellesleg marha drágán
árulni...

Lehet rá gombot varrni... ;)

MM