[Javalist] Natív java ahead-compiling

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Május. 17., Cs, 13:49:42 CEST

játékfejlesztőkről hallottam, akik jól definiált szabályok szerint jávában írták a játékot, majd egy eszközzel átfordították cémegmeg-be és úgy fordították le. Adott volt, hogy az api-ból mit lehet használni (játékhoz amúgy sem kell túl sok minden), illetve volt custom apijuk. Ez állítólag gyorsabb fejlesztést, hibamentesebb kódot, és natív (valamint nem visszafejthető forrású) disztibúciót jelentett. Főleg a nem visszafejthető volt nekik a fontos asszem.

Üdv,

Iván

István Ketler
Senior Consultant
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH2-24
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck