[Javalist] Csatolások szoftverekben

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2012. Május. 18., P, 17:39:33 CEST

Hali,

Egy szoftver életben tartása nem feltétlen függ a kódminőségtől, s a
komponensek közötti dependency is remekül kezelhető a jelenlegi refactoring
eszközökkel, szóval eléggé hihetetlen, hogy ettől halna ki egy szoftver...
:)

Az előadó szerint pedig DE.

Az a mondás, hogy növeli a meghalás valószínűségét, rövidíti az életet, úgy,
hogy növeli a komplexitást, növeli az erőforrásigényt, ami növeli a
falbaütközés valószínűségét.

Én nem ismerem a Symbiant, de tuti van aki itt levlistán ismeri. Végig kell
gondolni, hogy a Symbian halott-e illetve tényleg kerülhetett-e kritikus
határ fölé a csatolások száma. Ugyanezt mindenki ellenőrizheti saját
életében, azokra a szoftverekre, amiket ismer - tapasztalatokat meg
megoszthatja itt a levlistán :o))

Annyi kiegészítést azért tennék, hogy itt csak arról beszélgetünk, hogy
kóddal összefüggő okok közül mik vezetnek a szoftver halálára. Ha a
fejlesztők megunnak egy java-könyvtár fejlesztést (és nincs több release) az
nyilván erősebb ok a szoftverhalálra, mint bármilyen csatolási metrika. ;)

Korábbi mondatom helyesen: "Auth Gábor segítségét sem tudtam végül érdemben
annó, amikor haldoklott a SQL-levlista, annyira behavazódtam."

MM