[Javalist] Developer productivity report 2012

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Május. 21., H, 03:27:34 CEST

definiáljuk, hogy mi az, hogy rendesen

Csak mert én úgy gondolom, hogy ezeket baromira nem gondolom rendesen, volt már olyan junior, aki csak ezzel foglalkozott, és mégis ki kellett igazítanom. Ő tudta "rendesen".

Csak a korrektség kedvéért: sokkal nagyobb rutinja volt JavaScriptből, mint nekem, ám volt néhány olyan dolog (prototype öröklődés) amit nem értett meg a tanfolyamon, könyvből, bárhogy is tanulta. Nem gondolta, hogy fontos megérteni, és aztán nem működött a script amit átvett valahonnan és tovább fejlesztett. De azért még továbbra is vele készíttetném a csapatban js/css részeket.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805