[Javalist] Csatolások szoftverekben

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2012. Május. 21., H, 16:41:52 CEST

Amennyire én tudom, ez úgy megy, hogy amikor a Mozillát tesztelésre kiadják,
akkor sok user kezdi el nyüstölni, aminek otputja egy hibaadatbázisba kerül,
feltélezem egy hiba egyszer. Sokezres hibaszámosságról beszélünk tehát.

Én is feltétekezem implicite, hogy amit könnyá kijavítani, azt kijavítják
függetlenül, hogy mennyire súlyos, ami nehezebb javítani azt priorizálják
sorrend szerint.

Amit írsz az jogos, mert nem volt szó hibasúlyozásról, a cikk szerint
valóban minden hiba az hiba. Itt jön képbe amit István is én is mondunk:
"érvényességtartomány"

Másfelöl nincs elvi akadálya a hibasúlyozásnak modellbe beépítés elött,
hiszen símán lehet a hibákat kategorizálni, minősíteni a hibaadatbázisban
(még előzetesen)

  _____