[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfészekben

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 09:04:05 CEST

Nem rossz, ilyen a c#-ban, meg a scala-ban régóta van - persze ez önmagában
kevés indok, de esetenként jól lehet használni, ha valami általános
funkciót akar az ember az osztályaihoz hozzácsapni, és a direkt öröklődést
már ellőtte valami másra. Persze, meg lehet oldani némi kopi pészttel, de
nem lesz túl szép a kód.

Üdv
Zs