[Javalist] Java8 - AlapXrtelmezett metXdustXrzs interfXszekben

Richard O. Legendi richard.legendi at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 10:00:05 CEST

Van különbség a többszörös altípusképzés (interfészek) és többszörös
kódöröklés (osztályok) között.

Nagyon, nagyon csúnya meglepetések érhetik az embert néha, pl. az
inicializálási sorrend sem feltétlen triviális.

Itt egy egyszerű példa, van benne 5 osztály, ebből egy, ami többől is
származik.

     "Linearization of an Object's Hierarchy" c. fejezet
     http://ofps.oreilly.com/titles/9780596155957/ScalaObjectSystem.html

Csak egy papír, toll, és negyed óra kell hozzá, hogy az ember meg tudja
állapítani pl. a /super()/ mihez tartozik, milyen változónak milyen
értéke van, a konstruktorok milyen sorrendben hívódnak... :-)

Ricsi