[Javalist] Ubuntu 12.04 LTS + Eclipse Indigo Java EE Platform

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Május. 23., Sze, 10:33:54 CEST

Örülök, hogy működik. Korábban én az ilyen csomagolt JDK-kal szívtam,
ezért azóta kizárólag Suntól/Oracle-től letöltött "gyári" JDK-t vagyok
hajlandó használni. Emiatt többen legalábbis kótyagosnak tartanak a
cégnél, de most megint kaptam egy kis megerősítést. :)

Egyébként nem a csillagok, hanem a holdak nem álltak úgy. ;)

Üdv,
Stivi